2012-01-14 | 00:23:11

fredag 13e

jag äter chips och tittar sleepy holow, någon skräck film som precis börjat på 4an. Fredag den 13e idag juu, lite läskigt tycker jag särskilt när inte min man är hemma buhu.
Iallafall ikväll var vi hos min mamma och myste litegranna. fick ett sånt där ryck när klockan var 5 och ba neeej kan inte sitta hemma hela kvällen tråååååkigt och ringde mamma och fråga om vi fick komma över och det fick vi :)
Har ätit god mat, fikat och massa annat, hemma är vi nu iallafall. kom hem för 3 timmar sen då men ändå.

usch får skit ont i ryggen av att sitta såhär. datasladden är sönder så man kan typ inte röra datorn när man andvänder den. den måste stå på bordet hela tiden och jag är van att han den i knät, måste luta mig och böja mig ONT!

IAF. Nu är vi hemma och jag har skivit klart mitt CV som jag ska skiva ut imorrn hos min dady. ska söka fett mä jobb=) om någon har något att erbjuda mig så säg till!

nu dör min rygg got to go byee!
1 Kommentarer
Alexandra:

Hej :) kom in på din blogg av en ren slump och känner att jag måste lämna en kommentar. Om jag har fattat rätt så är vi ungefär lika gamla, båda har en son som heter Kian som är född 16 december :) dock föddes min lilla kille 2011. Häftigt, Kian är ju ett ganska ovanligt namn, men helt klart världens finaste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: