2011-08-31 | 19:47:45

jag har bestämt mig för att köpa gymkort. eller inte gymkort direkt men på friskis&svettis, kostar bara ca 1000 för en termin om man är tonåring och köper "dagkort" (man kan bara träna på dagen). dom har barnpassning också helt perfa. OM jag ska köra spinning då ujujuj.. köper nästa månad när mina pengar kommit ååh är så taggad!

första dagen i skolan idag föresten. trodde bara jag skulle dit och typ få uppgifter och prata lite med lärare sen hem men jag hade tydligen servering(den ända lektionen jag ska vara med på som håller på hela dagen 8-14) så det va bara och stanna kvar. inte så hemskt det heller, mamma hade kian och var bestämt att hon skulle ha honom fram tills 2 iaf så jag kunde komma igång med pluggandet så det gjorde ju inget.

kändes faktiskt skit bra med allt. fick däremot diska istället för servera för jag hade inte med mig mina kläder menmen, får göra nästa gång. inte för att jag älskar att servera men roligare än att diska he he.

Haha imorse när vi gick hemifrån var daniel kvar och sov hos oss och eftersom jag trodde att jag bara skulle vara borta i någon timme så låste jag både under och över låset, låste alltså in honom där.
så var jag ju tvungen att vara i skolan tills 2 och därefter hämta kian och allt så innan vi kom hem var kl över 3 haha ganska komiskt tycker jag.

Oj långt inlägg nu aja imorrn blir det andys lekland och sen ska vi hjälpa min syster att flytta pysss.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: