2011-08-26 | 13:52:09

hallå

skit seg dag idag, blev rätt sent igår. vi gick först upp kl 7 men somnade sen om och sov till 12, så skönt och sooova!! nu har vi precis ätit lite lunch kian fick makaroner, korv och ärtor och lite banan till efterrätt och jag åt köttfärsbiffar med makaroner och sallad. nu sitter han nöjt och leker på golvet och jag ska väl ta och duscha snart så vi kan göra något idag.
funderar på att åka till farsta c och kolla på stövlar till kian, även lite mer höstkläder men först måste jag betala räkningar!

igår var föresten en jättelyckad dag, var ju på Andys lekland. Till en början lekte barnen själva i lekhagen och vi åt lunch sen lekte vi alla tillsammans i stora lekgrejen med stora ruchkanorna,bollhav osv. skit kul men fan va trött man blev efter haha. barnen däckade i sina vagnar och vi gick runt i sickla och shoppade lite. efteråt åkte vi alla hem till min syster, vid 10 tiden blev vi hemschussade av sofias pojkvän så var väl hemma runt halv 11. kian somnade i bilen hem så aaa det blev rätt sent, han brukar ju somnar mellan 19.00-19.30.


 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: