2011-09-03 | 19:21:14

lite tankar

känner sån jävla press.. press på att vara bra mamma, vara snygg för min pojkvän, vara duktig i skolan och så vidare. hinner inte med allt och jag får sån jävla ångest. vet att man måste prioritera och kian kommer självklart först sen stressar jag som fan för att allt annat ska hinnas med, ibland blir det bra men för det mesta inte.
fattar inte varför var inte ens så här förut.
får typ panik om jag inte hunnit raka benen innan jag ska träffa min pojkvän.. och om jag inte är brun eller har finnnar... vad är det här? känner mig fett barnslig men kan inte hjälpa det, vill vara perfekt. har aldrig varit det och kommer aldrig bli heller men jag strävar emot det hela tiden.
har en bild i mitt huvut hur jag vill se ut och hur jag vill vara. blir knäpp och om jag känner mig ful vill jag inte gå ut och träffa folk. jag gör ju det ändå för kians skull men då är jag typ inte mig själv, känner hela tiden hur ful jag är och måste försöka fixa till hela tiden, kan alltså inte slappna av.

vill inte vara så, orkar inte vara så. nästa månad ska jag börja träna, men jag kommer aldrig bli nöjd jag vet det. ena dagen tycker jag att jag är för smal och vill gå upp andra dagen tycker jag att jag är tjock. det sitter i huvet blir knäpp.

1 Kommentarer
Millah - med bebis i magen ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-05 | 09:34:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: