2011-09-16 | 15:17:53

fredag

heeej på er idag har jag och kian varit på museum! stadsmuseet var vi på. var tvungen att ta reda på lite grejor till ett skolarbete. kian tyckte det var jättekul btw. kröp runt överallt och skulle titta på alla saker och klättrade upp överallt haha. det ända negativa var väl att en ful tjej som inte tittade sig för ba körde på hans små händer med en fet vagn. blev skit arg. han skrek i typ 10 min och blev helt röd på handen, stackars min älskling! men sen kom en tant och gjorde lite roliga miner och då var allt bra igen.
fick iallafall mycket gjort medan kian sov ett stund så ska renskriva det ikväll. nu sover kian och när han vaknar ska vi leka lite och sen äta middag. efter det ska vi åka till farsta centrum och hämta ut mina nya sängklader som äntligen har kommit! :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: